Alhamdulillah..secara rasminya in shaa Allah bagi peminat durian, anda akan rasai penangan aiskrim DURIAN yang PADU giler cuti sekolah ini!!!

Bak kata pian vitdaily, korg kalau dtg melaka jangan lupa rasa aiskrim durian yg PADU ni beb!! Lemak2 manis, ditambah pulak pembuatannya dengan penuh kasih sayang…hahaha..
Apa kata korang yang dah pernah rasa Aiskrim McFlurry Durian D24 McD tu cuba pula rasa aiskrim The scoops Durian D24 yg POWER & PADU di MeLaka ni….

Confirm korang takkan nyesal !!

Sebab apa??

Sebab aiskrim durian kami ni kalau korg makan memang macam makan isi durian sepenuhnya..selain tu,kami buat betul2 guna “PURE DURIAN D24” !!!

Tak ada guna perasa dan pewarna tiruan langsung!!

Bau pulak jangan cakap!! Harum!! Kalau masuk dalam kereta SEMERBAK weiii!!

Rasa pula jangan cakap….. PEKAT MELEKAT sampai ke tekak!!

Pendekkan cerita, sepanjang cuti persekolahan ni di samping sambutan merdeka dan raya haji ni..saya nk buat PROMOSI giler2 dgn korg..

Harga asal kami RM13/cup…tapi sebab produk baru launching, saya nak bagi korang hargaaa……..

RM8/cup saja……
RM8 tau!!!

Dengan harga tu, memang berbaloi-baloi korang cuba aiskrim kami..sebab aiskrim kami…..

” THE BEST DURIAN D24 ICE CREAM IN MELAKA”

LOKASI:-

Waze : asam pedas kak su jambatan duyong
Buka dari : 12tghari – 3:30ptg
Operasi : sabtu dan ahad (biasa) dan tambahan sepanjang hari waktu cuti persekolahan.
Hubungi: Zahin Melaka @ 013-2662769

 

* SHARE & TAG rakan anda seramai mungkin.
Support produk bumiputera